U subotu 10. veljače, u Petom Kupeu u Zagrebu, održan je treći po redu Vinart Petit Tasting.

Raspoređen u dva trosatna dijela, Discovery i Icons, Petit je okupio nekoliko stotina stručnjaka, poznavatelja vina, ali i znatiželjnih kušača koji su u svakom dijelu imali priliku kušati pomno odabranih 40 vina.

Za ovogodišnju selekciju predstavljenih vina zaslužno je 25 sommeliera i vinskih stručnjaka iz Hrvatske koji su predložili svoje favorite. Među nominiranim vinima se u konačnici odabralo samo jedno vino po vinariji i potom sastavila konačna lista, razdvojena u dva dijela.  

Prvi dio, Discovery session, je brojne posjetitelje upoznao s nedovoljno afirmiranim vinima iznimne kvalitete, velikog potencijala, zbog kojeg zaslužuju biti otkrivena, dok je drugi dio, Icons session, kod posjetitelja izazvao posebnu znatiželju, jer se radilo o jedinstvenoj prilici usporednog kušanja velikog broja vinskih klasika koji su trajno obilježili vinsku scenu Hrvatske, a sve na jednom mjestu.

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je VPT-Discovery-2.jpg

Petit Tasting bio je uvertira nizu vinskih događanja u organizaciji Vinarta u sljedećih nekoliko tjedana, a program se nastavlja s 26 vinskih radionica u Esplanadi 22., 23., 27., 28. i 29. veljače, te završava poznatim Vinart Grand Tastingom, profesionalnim dvodnevnim sajmom u Laubi 1. i 2. ožujka. Sve o nadolazećim događanjima pronađite na https://grandtasting-vinart.com/.


Foto: Matej Marjanović

Prethodni članakKolike su potpore za uzgojna udruženja u stočarstvu?
Sljedeći članakRooibos čaj djeluje blagotvorno na organizam
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.