Ovim putem obavještavamo sve potencijalne korisnike mjera iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine da uskoro slijedi raspisivanje novih natječaja iz tzv. “vinske omotnice”. Vinska omotnica iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari mogu je koristiti kroz tri mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda – ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima
  • Investicije u vinarije i marketing vina – ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja   – financirane promidžbe na tržištima trećih zemalja, koji omogućava povećanje izvoza vina izvan zemalja članica.

Natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja raspisat će se već do kraja travnja, a raspisivanje natječaja za Restrukturiranje i konverziju vinograda te Investicije u vinarije i marketing vina bit će pravovremeno najavljeno na stranicama Agencije za plaćanja. Svi korisnici navedenih mjera moraju biti upisani u Vinogradarski registar te ispunjavati ostale uvjete propisane pravilnicima o njihovoj provedbi koji su objavljeni u Narodnim novinama br. 146/13. Više informacija možete pronaći ovdje.

 width=

Prethodni članakOdržan sastanak s potencijalnim danskim investitorima
Sljedeći članakIzjava Komisije o delegiranim aktima o reformi ZPP -a
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.