Predstavljanja novih modela traktora obično su rezervirana samo za novinare i distributere, ali ovog kolovoza Valtra organizira drugačiju predstavu na koju su pozvani svi.

Predstavljanje će se održati putem interneta. Predstavit ćemo potpuno novu seriju traktora, kao i ostale nove proizvode. Predstavljanje organiziramo putem interneta djelomično zbog posebne situacije ove godine, ali i kako bismo svima omogućili priliku da sudjeluju “, kaže Pamela Engels, voditeljica marketinga.

Nova serija traktora sastoji se od četiri modela snage od 100 do 140 konjskih snaga. Osim toga, novi traktori nude i pametne nove značajke koje će uz nove usluge biti dostupne i na drugim serijama traktora. Novi proizvodi i usluge bit će predstavljeni videozapisima, tekstovima i slikama u virtualnoj sobi za pokretanje, gdje posjetitelji mogu vidjeti materijal u bilo kojem redoslijedu koji im se sviđa.

Nakon virtualnog predstavljanja, Valtra će pokrenuti svoj SmartTour koji će predstaviti novu seriju traktora u cijeloj Europi. Posjetitelji će imati priliku testirati nove traktore zajedno s ostalim Valtrinim proizvodima. Predstavljanje nove serije modela održat će se 28. kolovoza u 10 sati (finsko vrijeme) na www.valtralive.com. Nakon pokretanja, materijal se i dalje može pregledavati na istoj web stranici do kraja godine.

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakPapin kolač
Sljedeći članakOstali članci u ovom broju
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.