Hrvatska poljoprivredna agencija omogućila je prepoznavanje jaja hrvatskih farmi po oznaci (kodu) na svakom jaju. Oznaku mogu nositi samo svježa konzumna jaja snesena od kokoši nesilica u Hrvatskoj, dokazane sljedivosti. Označavanje odobrava i kontrolira Hrvatska poljoprivredna agencija pri Ministarstvu poljoprivrede. Oznaku Jaja hrvatskih farmi prošle je godine nosilo 14,8 milijuna kutija jaja u Hrvatskoj.

1. Na pakovini jaja potražite oznaku JAJA HRVATSKIH FARMI

 width=

 

 

 

 

 

2. Otvorite pakovanje, uzmite jaje po izboru i pročitajte KOD s jaja:

 src=

 

 

 

 

 

3. Na stranici www.hpa.hr kliknite na Jaja hrvatskih farmi

4. Otvorit će se prazno polje u koje ukucajte KOD s jaja (npr. 2HR0164) i dobit ćete sve informacije o proizvođaču i načinu uzgoja:
A Način uzgoja: 1- slobodni uzgoj; 2 – podni uzgoj; 3 – kavezni uzgoj B Zemlja podrijetla – HR C Proizvođač

5. Ako ste primijetili nepravilnost i to možete prijaviti na istom mjestu!

Tko može dobiti oznaku Jaja s hrvatskih farmi?

• Oznaku mogu nositi samo svježa konzumna jaja snesena od kokoši nesilica u Hrvatskoj, dokazane sljedivosti.
• Označavanje odobrava i kontrolira Hrvatska poljoprivredna agencija pri Ministarstvu poljoprivrede.
• Oznaku Jaja hrvatskih farmi prošle je godine nosilo 14,8 milijuna kutija jaja u Hrvatskoj.

Naše domaće, sada i ubuduće!

 style=

Prethodni članakPetir traži potpore za proteinske usjeve
Sljedeći članakQuatro delight
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.