Sastojci:
1 žlicu ulja

25 g maslaca

4 kriške dimljene slanine sitno narezane

2 mala poriluka tanko narezana, odvojiti zeleni od bijelog dijela

750 g krumpira narezanog na kockice

900 ml pileceg temeljca

150 – 200 g kuhane piletine narezane na kockice

600 ml manje masnog mlijeka

150 ml vrhnja za kuhanje s visokim udjelom masnoce

100 g špinata, opranog, grubo nasjeckanog

sol i papar

Priprema:
Ulje i maslac zagrijte u većoj dubokoj posudi, dodajte slaninu, bijeli dio poriluka i krumpir te miješajući pržite na slaboj vatri 5 minuta, dok lagano ne požuti. Umiješajte temeljac, pustite da zakipi, poklopite i kuhajte na laganoj vatri 20 minuta, dok krumpir ne omekša. Dodajte piletinu i kuhajte na jakoj vatri 3 minute. Umiješajte zelene kriške poriluka, mlijeko, vrhnje te malo soli i papra. Kuhajte na laganoj vatri 5 minuta pa dodajte špinat i malo muškatnog oraščića. Kuhajte 2 minute, dok špinat ne bude gotov. Razdijelite u zdjelice, pospite s još malo muškatnog oraščića, a kao prilog poslužite kruh s hrskavom koricom. Za kremastu juhu od piletine, slanine i celera umjesto poriluka upotrijebite 1 nasjeckanu glavicu luka, a krumpir zamijenite celerovim korijenom. Pržite sa slaninom kao u receptu. Grubo izgnječite povrće ili napravite pire pa dodajte piletinu i kuhajte kao što je opisano. Pomiješajte s vrhnjem i muškatnim oraščićem, a umjesto špinata dodajte 2 žlice nasjeckanog vlasca.

Prethodni članakPunjena puretina u grahu
Sljedeći članakPosebne pizzete
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.