Podsjetimo, prihvatljivi korisnici sredstava za mjeru Investicija u vinarije i marketing vina su proizvođači (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave. Ukupno prihvatljivi troškovi po projektu iznose EUR 3.000.000, a dozvoljene aktivnosti su izgradnja/rekonstrukcija nepokretne imovine, kupnja novih strojeva i opreme, uključujući i računalne programe te opći troškovi.
Prihvatljivi podnositelji prijave za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda mogu biti proizvođači (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar. Fizičke osobe moraju biti obveznici poreza na dohodak/poreza na dobit. Dozvoljene aktivnosti su ulaganja vezana uz zamjenu sorte/sorata i premještanje vinograda, ulaganja prihvatljiva u okviru poboljšanja vinogradarskih tehnika upravljanja vinogradom (uz promjenu sorte ili uz zadržavanje iste sorte), a ukupno prihvatljivi troškovi po projektu u ovoj mjeri iznose EUR 1.500.000.
Prijava se dostavlja u jednom originalnom primjerku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom podnositelja napisanim na poleđini, isključivo kao preporučena pošiljka s povratnicom i s naznačenim vremenom slanja (datum, sat, minuta i sekunda zaprimanja pošiljke u poštanskom uredu), na adresu objavljenu u javnom natječaju: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, Ulica grada Vukovara 269d, 10000 Zagreb, s naznakom: “Natječaj za Nacionalni program pomoći sektoru vina – mjera Investicija/mjera Restrukturiranje”.
Detaljnije o mjerama možete pronaći ovdje.
APPRRR