Sastojci (za 4 osobe):

  • 800 g očišćenih zelenih (ili žutih) mahuna
  • sol, papar
  • 4-5 češnja češnjaka
  • suncokretovo ulje
  • alkoholni ili vinski ocat
  • svežnjić peršina

Priprema:

  1. Mahune stavite kuhati u veliku količinu kipuće slane vode. Kuhajte ih dok ne omekšaju, oko 15-20 minuta, no pazite da ih ne prekuhate. Odmah ih procijedite te prelijte većom količinom hladne vode kako bi se zaustavio proces kuhanja i kako bi mahune zadržale lijepu zelenu boju. Ostavite da se ohlade malo.
  2. Dok se mahune kuhaju, vi sitno nasjeckajte češnjak i peršin. Dodajte ih u prohlađene mahune, zajedno sa solju, paprom te 4-5 žlica suncokretovog ulja te oko 3 žlice octa. Ako ima premalo tekućine, možete dodati i malo ohlađene vode u kojoj su se kuhale mahune. Dobro promiješajte.
  3. Stavite hladiti barem sat vremena prije posluživanja. Prije posluživanja sve još jednom promiješajte te probajte i po potrebi dodatno začinite solju, paprom, uljem ili octom.

Vrijeme pripreme: oko 30 minuta

Savjet više: za pripremu ove salate možete koristiti bilo koje mahune, no najbolje su svježe, domaće, zelene mahune. Ovisno o sezoni, slobodno koristite i zamrznute mahune. Mahune nemojte prekuhati kako bi zadržale laganu hrskavost. Nakon što ste salatu začinili, obavezno je ohladite, jer se hlađenjem okusi prožimaju i naglašavaju.

Pročitajte još recepata za ljetni prilog jela:

Prethodni članakZapečenac od krumpira, cvjetače i mrkve
Sljedeći članakGrčka salata
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.