Sastojci (4 osobe):
– 3 veće, svježe, zrele rajčice
– 1 ljubičasti luk srednje veličine
– 1 svježi krastavac
– 1 zelena paprika
– 16-tak crnih maslina
– 200 g feta sira u komadu
– 1 žlica crvenog vinskog octa
– ¼ šalice ekstra djevičanskog octa
– 1 žličica sušenog origana
– morska sol, svježe mljevena

Priprema:
1. Pripremite povrće: rajčice, papriku i krastavac operite. Rajčice narežite na kriške, papriku na kraće trakice, a krastavac ogulite, pa ga narežite na malo deblje ploškice. Luk prerežite po pola, pa ga narežite na kolutiće. Sve stavite u veću zdjelu.

2. Dodajte ocijeđene crne masline. Preko svega pospite malo origana, te svježe mljevene soli, pa dodajte ocat i maslinovo ulje. Sve dobro promiješajte.

3. Feta sira narežite na 4 tanja „bloka“, te ih pospite ostatkom origana. Položite na salatu, pa sve još malo nakapajte s maslinovim uljem.

Vrijeme pripreme: oko 15-20 minuta

Savjet više:
Tajna dobre grčke salate je u kvalitetnim namirnicama: svježim, sočnim rajčicama, hrskavom krastavcu, kremastom feta siru, mesnatim maslinama i kvalitetnom maslinovom ulju. Obavezno je poslužite s hrskavim kruhom (poželjno pita kruhom).

Grci za salatu ne režu feta sir na kockice, nego ga na salatu stavljaju u obliku tankog pravokutnog bloka, i to povrh povrća.

Pazite da salatu ne presolite tijekom začinjavanja, budući da su feta sir i masline sami po sebi dosta slani.

Pročitajte još recepata za ljetni prilog jela:

Prethodni članakMahune na salatu
Sljedeći članakGrčki pita kruh
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.