U projektu Hrvatskog agroekonomskog društva (HAED), financiranog od strane Grada Zagreba  u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga, studenti već drugu godinu zaredom rade na osmišljavanju promocija agroturističkih gospodarstava.

Projekt Tradicionalno je IN je projekt koji je prvi put proveden 2020. godine. Projekt ima za cilj istaknuti i popularizirati vrijednosti i običaje našeg ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze. U provedbu projekta su aktivno uključeni mladi/studenti koji izrađuju prijedlog promocije odabranih agroturističkih gospodarstava.

Do sada je u projekt bilo uključeno 13  studenata. Oni su zajedno sa svojim mentorima, članovima Hrvatskog agroekonomskog društva sudjelovali u provedbi projektnih aktivnosti za ukupno 5 agroturističkih gospodarstava:

OPG Tomurad (Popovec)

OPG Mario Romulić – Čudesna šuma (Bilje)

Seoski turizam Rakić (Čabraji)

Turopoljski grunt obitelji Dianežević (Velika Gorica)

Hostel Baške Oštarije (Baške Oštarije)

Studenti i mentori dolaze s tri visoko obrazovne institucije koje školuju agrarne ekonomiste:

Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Visoko gospodarsko učilište u Križevcima

U sklopu projekta Tradicionalno je IN studenti istražuju gastronomsku baštinu i običaje kraja u kojem se nalaze odabrana agroturistička gospodarstva te izrađuju promotivne strategije tih gospodarstava uvažavajući obilježja kraja. Cilj je javnosti, a posebice mlađoj populaciji približiti ruralne tradicijske vrijednosti kroz kanale komunikacije koji su bliski toj generaciji.

Izrađene strategije studenti prezentiraju na završnom skupu, koji se već dvije godine održavao u prosincu. Iz HAED-a najavljuju da će se projekt nastaviti, što čini priliku za kreiranje novih promotivnih strategija za druga agroturistička gospodarstva, ali i za aktivno uključivanje novih studenata u zajednici.

Studentske aktivnosti projekta Tradicionalno je IN doprinose popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja i tradicije ruralnog kraja. Osim toga, ovakav koncept povećana svijest zajednice, posebice mladih o važnosti očuvanja tradicijskih vrijednosti i običaja.

Više o projektu Tradicionalno je IN možete pročitati na stranicama HAED-a.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakDjetelina – vrijedna proteinska kultura
Sljedeći članakSajam hrvatskih zaštićenih proizvoda 7. svibnja u Krapini
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.